11.34, @ peter pan

hej alla fina! Nu e klockan snart lunch och vi stter pa peter pan och soker jobb. Peter Pan ar ett foretag som hjalper till med att boka resor till gold coast, NZ och massa fler stallen. Dom hjalper ocksa till med boende och jobb, o dom finns pa flera stallen i Oz. Vi funderar att bli medlemmar i deras gold club, da far man konto i deras jobb-data-bas, hjalp med cv, gratis internet 2 hours a day och gratis utskrift m.m. Det kostar bara 39 aud och det e ganska bra pris med tanke pa att bara internet kostar 3 aud/timmen :) Annars sa ar har bra, vi vart riktig trotta igar, jag skulle ta en powernap vid 12 innan vi skulle till bondai, men vi dackade totalt och vaknade 18. Fatta paniken, puh, hatar jet leg! Men men, nu ar det over formodligen. Pa kvallen sa lagade vi tacos och chillade lite vid datorn bara, plus att jag fick telefonsamtal fran varldens basta med. Somnade gott sen, belive me.. Vad roligt att ni kommenterar och sant, keep on with that! O mamma, jag vet att jag glomt glasogonen, du far garna skicka dom om du hittar dom i all min skit pa rummet. Fast o andra sidan sa har du val redan stadat upp dar, i love u mom! Nu ska jag soka mer jobb, hall tummarna mina vanner. puss pa er! /m.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Malin! Jag och Lova följer också bloggen ;) Kramar till Er, hälsa Anna!

2010-12-02 @ 09:41:42
Postat av: Oscar Karlsson

hej Mem.

Jag är med å läser, och håller koll på dig :P haha

Ha det bra.

2010-12-02 @ 10:01:27
Postat av: Pia Magnusson

Jag kollar bloggen varje dag ska du veta.ha skojar bara. Skönt att veta att ni söker jobb,håller tummarna att ni hittar något.Har fått adressen oxså. Klockan är nu 18.00 7 minus ute snö.Har satt dubbdäck på cyklen,men det blir tungt att cykla,så när jag äntligen kommer till jobbet, har jag gjort ett maratonlopp.Frida är uppe i Göteborg och tittat på genrepet till Idol.Ha det så bra kram Mamma

2010-12-02 @ 18:23:22
Postat av: pappa magnus

ok skönt att allt ok och att ni har det bra skall käk a pizza med mamma ikväll sedan jobba hela helgen...så jag har min helg klar...vi hörs var rädd om dig älskar dig/pappa

2010-12-03 @ 18:51:44
Postat av: Lisa Larsson

bästa malin! alltid är det något man inte fått med sig. Men det löser sig ändå, visst!? :) älkskar dig och följer din resa med ett stort leende på läpparna! jag vill meeeeeee!!!

2010-12-04 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0