brunbranda ben, 20.21

hej! ja min ben ar bruna, atminstone lite iallafall :) idag ar det onsdag och vi har varit har i en och en halv vecka nu. vi kom precis fram till att tiden flyger ivag har, dagarna bara forsvinner. men det sags ju att tiden gar fort nar man har roligt? idag sa har vi spenderat hela dagen pa stranden. lovade mig sjalv att inte bada idag, eftersom jag har fatt ont i halsen men jag kunde inte lata bli anda. sa nu sitter jag har, nasan rinner och halsen gor ont. o varldens basta anna konstaterade for en stund sedan att jag nog har feber med. typiskt mig... sa nu saknar jag dig, MAMMA! <3 dock gar det valdigt bra eftersom anna pysslar om mig minst lika bra, tur jag har henne! sa nu har jag klagat klart for dagen. annars da? vad hander hemma? det ar ju snart jul, har ni kopt julklappar an eller? jag har tyvarr inga julkanslor alls har nere, men det kanns okej anda. ser anda fram emot julafton, tror vi kommer bli en mysigt lite gang :) pa fredag sa hander grejer har nere, da flyttar vi till lagenheten, eller rattare sagt rummet i vart kollektiv. bor med 16 andra i ett gammlat guesthouse typ, ska bli skont att fa packa upp sina saker! men for att tillagga sa kommer vi inte ha dator dar, sa kanske inte komma uppdatera lika ofta. ni far se till att overleva mina fina, for min skull :) imorgon ska jag soka fler jobb med.. har kommit fram till att vi nog kommit lite sent hit angande att fa jobb, dom flesta verkar anstalla typ i mitten av november. men jag ger INTE upp. sa det sa.. detta far bli allt for dagen, imorgon kommer marion till aussie med sa nu blir det snart sangen for min del sa man kanske e lite pigg nar hon kommer. massa kramar, m.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nu skulle mamma vara hos dig, drick något varmt och ta det lugnt. Tänk på dina bihålor,så gå nu inte för länge,om du behöver pc. kram mamma

2010-12-08 @ 12:19:43
Postat av: pappa magnus

du jag kommer gärna och hjälper dig att bära så bara slå en signal så flyger jag över....gott att du har jobb och att allt är bra i morgon skall jag och frida åka och lyssna på krille på downtown falkenberg skall bli skoj...för övrigt ditter jag på jobbet blir nog en jävlig natt pga halkan...var nu rädd om dig ålskar dig och längtar gör jag med men jag vet att du tar hand om dig kram gumman från pappi

2010-12-10 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0