fintat 2 miljoner asiater idag, 14.34

= att det finns sjukt mycket asiater i denna stan och dom gar RAKT pa an. sa jag korde fotbollsfinter pa allihopa, snarare tacklingar idag nar jag gick pa stan. hoho :) detta far bli en snabb update, med bra info for mamma, pappa, pojkvan, vanner (det var nog i o for sig alla som laser).. jag e for rolig ibland! om 20 min ska jag vara pa manning buildnings kontor och fa nyckel till lagenheten. idag flyttar vi! woohooo. imorgon skall jag lara mig att oppna pa cupcake bakery't, JA, jag har fatt jobb. dock nervos for oppningen, andra dagen liksom.. men for att ge lite cred till mig sjalv sa gick det fett bra pa min trial. fick jobbet efter en timme, wooohoo pa den med =) jag kommer jobba 5 dagar i veckan, han skymta mitt schema lite igar, jobbar typ hela denna veckan som kommer. for ovrigt borjar australienarnas veckor pa lordag, jatte konstigt tycker jag. SA, kommer inte kunna komma at datorn lika mycket, vi har ingen i lagenheten och vi maste aka in till stan (las: peter pan) for att checka datorn. men jag aterkommer om detta, skall forsoka va duktig pa att uppdatera er anda! til er som undrar, jag har fortfarande samma adress, ingen ny alltsa. sen en sak til vill jag paminna er om, pa sondag ar det den 12 december. jag hoppas ni alla vet vad det ar for sjukt bra dag da ;-) nu maste jag sticka, jag maste ha extra tid pa mig nar jag ska bara min sjuuuukt tunga vaska, hade behovt en stark pojkvan eller pappa nu men ICKE. men det e lugnt, jag har kakat precis sa jag lar nog inte bli for arg pa den. for ovrigt sa har ANNA sjukt for mig idag. for det ar min namnsdag. en sak till, KRILLE, du kommer aga i helgen hjartat. nu har jag gjort det officiellt med! nu har jag tjotat klart. puss pa er! /m. ps. jag ALSKAR aussie.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!

Riktigt härligt med jobb! Har både du å Anna fått jobb eller hur går de för Anna?

Gött å flytta in där ni skall bo lite mer stabilt, alltid skönt att kunna organisera väskan lite mer!

I Kalmar e de fortsatt mycket snö å idag skiner solen! Till helgen blir de Lusse bak för min del :)

Kramar

2010-12-10 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0