for dig ska jag gora det 1000 ganger om, 21.10

godkvall mina vanner! jag ar helt sjult, bokstavligt talat dod. idag har jag och anna varit pa bondai hela dan. har slappat, solat, badat (massor) och haft det gott :) sovit en hel del med med tanke pa vilket toppen kvall/natt vi hade ute igar igen.. jag alskar aussie! :) nu ikvall sa har vi varit och kakat pa sidebar, vi var for trotta (las; lata) for att gora mat sa jag tryckte i mig en hel burgare medan anna korde pa ceasarsallad. riktigt gott! hade sallskap av en svensk kille har fran wake up med sa vi var med pa quiz ocksa.. dock var det val mer eller mindre hakim som kunde alla fragar, jag tror jag bidrog till tva, haha. imorgon sa vet jag inte vad vi ska hitta pa en. formodligen stranden om det ar fint vader. jag ska forsoka lamna ut lite fler cv innan fredag med. just nu sa kan jag inte tanka pa sa mycket mer en min sang och min ipod som jag ska spela the fray pa nu i repeat tills jag somnar :) hoppas ni alla mar bra dar hemma, jag tanker pa er ofta. det e roligt med alla era kommentarer, IDA, du ar grym. blir sa glad nar ni skriver lite till mig :) for ovrigt sa om det e nagon som har missat mitt aussie nr sa ar det, 0415106600. bara o sla en pling om ni saknar mig for mycket. nu ska jag sova och imorgon vakna upp till en fantastisk ny dag pa min resa. massa love, m.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade så gärna åkt iväg å backpackat lite jag med. Men tills jag hittar någon bra tid till det så är denna blogg ett perfekt sätt å uppleva! Jag skulle gärna läsa fler sköna historier om tosiga upptäckter ni gör!

Jag hoppas att de börjar lossna bland jobben snart, flitighet brukar ju belöna sig!

kramar

2010-12-07 @ 15:24:57
Postat av: Roxana :)

Hej malindalin! SOm jag ser och läser så ser jag att ni har de kanon bra och de gillar vi :) försöker matcha när du är inne men lyckas inte så bra verkar de som.. saknar iaf dig ortroligt mycket, de är allt lite tomt här hemma. men men om du vill får du gärna skicka din adress så kanske jag kan skicka iväg något skoj! här hemma är de iaf kallt, snöigt och jag är jätte sjuk, men snart kommer värmen och då blir allt bra :) kram kram ÄLSKAR DIG! Hälsa anna så gott med!

2010-12-09 @ 14:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0