I wanna travel trough time,15.40

Hallå allihopa! Vet att uppdateringen har varit dålig på sistone, so sorry for that. Men nu är jag tilbaka och lite nice läsning, o då är det ju eran plikt o skriva efteråt vad ni tycker om det.. Haha :) Nå, vad har hänt sen senast. Jo en vecka har bara flugit förbi, jag har jobbat varje dag faktiskt. Trivs gott på jobbet, säljer mina cupcakes, håller på att lära mig ordermottagande och lite administrativa grejer denna veckan. Om två veckor så skall jag få lära mig att göra riktigt kaffe! Så for tillfället så hänger jag över axeln på min jobbarkompis Richard, som är en jäkel på att göra kaffe. Han har jobbat med det i 4 år så jag kan lära mig mycket av honom, och det bästa är att han gärna visar och ger tips. För er som tycker att detta låter som en bagatell så är det inte så, visst, det är lätt att brygga själva kaffe-shoten men det är mjölken du skall få till. O det tar lång tid att lära sig att skumma mjölken perfekt :) Men jag är taggad! Marion och Anna har ju bondat som tusan denna veckan, dom har hängt på stranden hela veckan typ, festat i bondai och lite annat. Tjejer, det värmer gott i mitt hjärta att se er ha så sköj ihop! :) Men dom har även tagit det lite lugnt denna veckan med, jag har exempelvis fått lagad mat på bordet 2 gånger när jag kommit hem från jobbet, är dom inte bäst mina små hemmafruar ;) Annars så har jag varit lite krasslig denna veckan med, jag har alltid så jäkla mycket problem med ac´n, vart jag än åker blir jag förkyld och får feber. Men det börjar blir bättre nu, har inte tid att va sjuk här ju! ;) Idag är det lördag, igår var vi ute en sväng på Kings Cross, dock vart jag inte så pepp med tanke på febern så jag åkte hem relativt tidigt för att vara Australien i allfall. Har spenderat dagen än så länge med att prata med världens finaste kille i 2 timmar, tvättat, lagat mat, tvättat lite till och nu ska jag snart titta på film med a & m. En riktig chill lördag. Imorgon skall vi åka til Manly om solen skiner, här har varit storm varning i helgen. Men förhoppningsvis skiner solen imorgon igen. LISA, jag ska tänka på dig! < 3 På måndag är det jobb igen, jobbar mellan pass och stängning nu i två veckor för att lära mig stängning ordentligt. Känns bra! En kul sak till, jag är ledig på julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen :) Woohoo! En sista viktig sak ska jag nämna med, det är väldigt lätt att snacka med mig på skype nu, jag kan göra det gratis från iphonen så det vore väldigt mys att skypa med er snart, er som jag inte pratat med än! Saknar er ju :) maliin.magnusson heter jag på skype. Nu ska jag fortsätta äta Marabou Apelsinkrokant (tack mi familia) och lyssna på musik.. puss o kram, /m.

Kommentarer
Postat av: Krille

Alltid lika kul att läsa din blogg, keep up the good work!! =)



Love you!!

2010-12-18 @ 22:50:06
URL: http://www.showdownmusic.se
Postat av: Michelle

Malin, Malin! Du är så saknad ska du veta. Njut av varje sekund där borta, så ses vi snart igen! Puss <3

2010-12-20 @ 18:22:28
Postat av: Ida

Härligt att de kom ett nytt inlägg å läsa! Låter som ett riktigt fint jobb du fått! såg härliga bilder på fb..

Nu e de snart jul här hemma å jag har två dagar kvar i skolan innan jag får lov!

Ta hand om er, Kramar

2010-12-21 @ 06:10:45
Postat av: Lisa Larsson

min kära malin!! hoppas att ni kunde ta er ut till underbara Malny! jag saknar dig så!! MÅNGA KRAMAR OCH PUSSAR från din vän Lisa...PS. jobba inte föööör mycket där nere nu malin!!!;)

2010-12-28 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0