it's raining MAN

hola! Vet ni en sak som ar irriterande, aven om jag slar enter och hoppar ner en rad nar jag skriver (jag kan faktiskt styckeindelning) sa blir allt anda bara en enda lang text nar det publiceras.. Ni far leva med det! Sooo what's up next.. Det ar forsta december idag, regnet oser ner i Sydney, men jag tanker positivt. Det ar varmt och tack vare regnet sa gor vi istallet massa vettiga saker som att soka jobb o sant. Bra va? Sa idag blir denna dagen tillagnad jobbsokande. Vi ska sticka ut till Bondai Junction sen och till Westfield, a huge mall, o lamna cv overallt dar =) For ovrigt, har har ni min adress, Malin Magnusson, 18149 C/O Travellers Contact Point, Level 7, Dymocks Building 428 George Street SYDNEY NSW 2000 MAMMA, JAG VILL HA MARABOU APELSIN KROKANT, OKEJ? Eller aa, om ni postar nagot sa bli jag overlycklig. =) Nu ska jag soka jobb! Tanker pa er alla :) puss /m.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Malin!

Tänkte tala om att jag läser din blogg ;)

Härligt att de verkar flyta på fint för er. Tråkigt att vädret e lite sämre men ni skall ju vara iväg länge så ni kommer hinna med de fina vädret med!

kramar

2010-12-01 @ 18:45:57
Postat av: Pia Magnusson

Hej mitt hjärta,det låter bra att ni söker jobb.Ja jag ska skicka choklad till dig.Ska jag skicka med dina glasögon som du har glömt (tror jag)?

2010-12-01 @ 18:47:13
Postat av: Corinne

Hjärtat!!



Grattis till lägenjeten! Fasen va underbart!! Vet du hur länge ni får bo där?? Vet du, drömde sjuka drömmen i natt..vi va på wakeup, satt i sofforna vid köket du vet ;) och pratade om att vi skulle flytta till en lägenhet som låg i operahuset!! haha sjukt! Men de va så verkligt, kändes precis som att ja va där!! Lycka till med jobb nu hjärtat!! Tänk på att ni kan söka i den stora gallerian i broadway med, du vet där vi va å handla första dagen!! ;) aja du fixar det, i know it!! Ta hand om er!! LOVE<3

2010-12-01 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0