merry x-mas, 22.55

god jul allesammans! detta blir ett kort inlagg, i morses efter jag pratat med er mamma, pappa, annika och frida sa vart jag lite depp. ni har sno, julgran, julklappar, julmat, ja allt och jag hade for tillfallet mulet vader och inga julkanslor. MEN, jag ar en positiv manniska sa nar jag torkat tva tarar sa tog jag min klappar och vackte mina roomies med julsang och paket :) jag har haft en fantastisk dag, vi motte upp mikaela och johanna i morses och har spenderat dagen i hyde park och senare blev det lunch och julol pa sidebar. sen bar det av hem till surrey hills for ombyte for att sedan mota upp j&m vid svenska kyrkan och kolla pa kalle anka. JULKANSLOR. ja!!!! :):) nu for tillfallet sa sitter jag hemma hos min jobbar kompis frida med alla tjejer plus 3 killar till och vi ar snart klara med julmaten. vi har gjort pastasallad med pesto, kottbullar, agg, ungsbakade rotfrukter, cola, champinjonsas, svensk julgodis, pepparkakor med glasyr jaaaaa, inte illa va?! julmusiken spelas pa hog volym och jag har absolut fantastiskt bra sallskap, min lilla swedish house mafia, laser ni detta, jag ar sa glad att jag traffat er alla! <3 sa, detta ar en riktigt bra julafton, aven om jag tanker pa er alla hemma och saknar er massor sa myser jag i hela kroppen och julkanslorna finns ocksa! JAG ALSKAR JULAFTON. och jag alskar australien. puss pa er. m.

Kommentarer
Postat av: Ida

God jul vännen, lite sent...

Härligt å läsa att ni fick lite julkänslor å juligt! Idag hade vi -17 grader, e lite sugen på er värme.. kramar

2010-12-25 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0