party like it's your birthday, 11.57

goodmorning party people! forst, tack for alla gratualtioner genom fb, mail, mess och skonsang. ni ar bast! angaende min fodelsedag, den rockade! borjade ju fira i lordagskvall redan, forst med date pa sidebar, med marre och carro. efter x antal absolut vodka jugs, var vi alla i vart esse, atminstone jag! efterside bar fortsatte vi mot cargo bar nere i darling harbour! carro som jobbat dar kande till stallet ordenligt vilket var mycket trevligt ;) pa tolvslaget sa minns jag alla mina fina vanner har nere sta och sjunga for mig samt halla i mig mer fodelsedags drinkar och shots. kanske too much information mams och paps, men jag hade SKOJ! finns bevis, fraga marre och anna. sjalva fodelsedagen spenderades i rygglage pa bondai beach, helt underbar dag pa stranden. far sjalvklart inte missa anna vackra sang pa morgon med, det gjorde hon bra! <3 pa kvallen sa gick vi ner till darling harbour och cockle bay wharf (en utav mina favoritstallen pa jorden) och at mat pa bryggan. sjukt mysig fodelsedag tack vare m&a, tack tjejer. idag ar det mandag, jag sjong sankta lucia for anna pa bussen in till stan. lite lusse stamning blev det nastan! jag borjar jobba halv tre sa akte in tidigare idag for att fixa lite arenden och hinna aka hit och uppdatera er lite. hoppas ni mar bra alla, kommentera garna hur allt ar hemma, jag undrar ju :) nu ska jag kila, jobbet kallar snart! /m.

Kommentarer
Postat av: Jack

Fan Malin fick du inte mitt sms?! :( Grattis iaf!!

2010-12-15 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0