shopping, b.j, austin redcliff, 16.54

hej min favoriter! hur mar ni? ni far ju skriva och beratta :) jag mar KALAS bra idag.. Vaknade av att solen inte los utanfor fonstret, gick da lite sur ner till datorn och borjade lasa massa fina mail och kommentarer istallet, da blev jag bra nojd med en gang faktiskt. Efter en stunds surfande sa kom Anna ner och da blev det frukost, bara sa ni vet sa fortsatter jag att ga upp runt 8 varje dag, be proud of me folks! Efter frullen bar det av mot Bondai Junction och enorma Westfield. En utav dom storsta shopping-malls jag varit i. Jag sager bara, HEAVEN!!! Massa sjukt fina klader och grejer. Vi vandra runt i ex antal timmar och ja, jag kom hem nagra dollar fattigare men det var absolut vart det. Nu har jag kopt det jag tycker att jag behover, plus en klanning som jag typ skulle kunna doda for. FRIDA, du ska se ryggen pa den, helt underbar. Ska lagga upp kort pa FB, lovar. Masta bara beratta om en liten incident nar vi skulle kaka lunch. Nar vi satt oss ner vid vart bord sa kom det en liten stund senare fram en kille som fraga om han fick sla sig ner jamte. "Ofcourse, grab a seat", sa vi och han slog sig ner. Efter en stund sa sager killen, "What a funny language you speak", o da borjade vi snacka lite smatt och forklarade att vi va fran Sverige och var i Australien med work and holiday visa osv.. Han forklarade att han var ifran Polen och att han hade pluggat i Sverige i Lindkoping, sa han forstod svenska sa han. Tillslut efter lite tjot sa visade det sig att han e polare med en kille hemma i Varberg som jag vet vem det ar sa allt kanndes ratt sa lustigt pa nagot vis. Efter en stund sa ville han att vi skulle prata lite svenska sa skulle han se om han forstod. Vi tjotade pa ett tag och jag tyckte det var as ballt att han forstod allting, han forklade pa engelska efterat vad vi sagt. Jag borjade da prata svenska med han och efter en stund tillslut sa svarar han pa svenska med.. Det visade sig att han bara lurat oss totalt, han var fran Sverige sjalv men att han bara tycke det var en skoj grej och se hur langt han kunde dra det. Tro mig, jag skrattade sa jag holl pa o do i o med att jag sagt bra roliga saker for o se om han fatta. Kommer aldrig glomma den killen iaf, riktigt rolig. Han avslutade sjalv med att saga, "fan jag tycker det e skoj att skamta till det lite, ni kommer ju aldrig glomma mig iallafall", sen garva han och gick. Sa, det har varit en riktigt bra dag. Jag ar grymt nojd. Pa vagen hem sa har jag ocksa kommit pa varfor Anna egentligen akte till Australien. Nagonstans langst med vagen, i Adelaine (tror jag), sa kommer hon traffa en cool local som heter Austin Redcliff, the man of her dreams.. Hahaha. Sa pa en bar mitt i centrum kommer han sitta och sjunga och spela "Look at the stars, look how they shine for you" Da kommer hon va fast, sa jag tankte ut och leta upp honom at Anna ikvall, vem vet, kanske tog han en weekend till Sydney for att spela pa sidebar? ;) For ovrigt, jag har varit duktig idag med, jag har sokt 2 jobb. Gissa var? ;) puss /m.

Kommentarer
Postat av: pia magnusson

God morgon! Lördag kl9.30,det har snöat i natt. Sitter och väntar på att Anja ska komma,vi ska till stan.Saknar dig mitt hjärta,men förstår att du har det bra. Hoppas att det går bra med jobbsökandet. Kan det vara MC;donalds som du har sökt? Ha det så bra mamma

2010-12-04 @ 09:36:41
Postat av: friiiiddaaaa

jag tror inte att jag vill se klänningen....thi. vill med komma, vill inte vara här i kylar. tror ni behöver någon som får er att skratta;) <3

2010-12-04 @ 16:53:02
Postat av: friiiiddaaaa

jag tror inte att jag vill se klänningen.....jag vill med vara där borta, inte i denna kylan. tror ni behöver någon som får i att skratta! kanske mer än vad den killen gjorde;) <3

2010-12-04 @ 16:55:05
Postat av: Lisa Larsson

haha sånt händer bara när man är ute flyger och far! jag vill mee se klänningen, bild nu! alltså malin, jag säger bara en sak, Mc donalds in my heart!;)

2010-12-04 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0