space googles 19.57

hej allihopa! Idag ar den en vecka sedan vi akte till Australien. Tiden gar sjukt fort, kanns som denna veckan har flygit ivag. Eller vad tycker ni? Igar sa hade jag latt en utav dom roligaste kvallen nansin. Borjade kvallen med lite goone, billigt backpackar-vin, (60 spann for 5 liter) pa rummet innan vi vid halv nio gick ner till sidebar med vara hattar pa for att fa varan gratis ol. Satt dar och tjotade lite med vara roomies innan vi alla gick upp pa rummet igen och da var det full fart pa forfesten. Nagra goone-bags, drinking-games, skratt och timmar senare sa gick vi aterigen ner till sidebar och dansade som tokar tills klockan blev 3. Vi ar ett riktigt skont gang pa rummet nu vill jag lova, jisses vad jag skratta hela kvallen! Efter 3 sa gick vi vidare mot en annan klubb, dar vi dansade lite till innan vi vid halv 5 nagon gang beslot oss for att ata mat. (det basta som finns typ.. haha) Jag tror jag fick den storsta kyckling burgaren i hela varldshistoren, den var enorm. Dock mycket god men jag orka typ halften :D Kvallen avslutades pa rummet med goodbye party for varan roomie Andreas som skulle till byron innan vi alla dackade i sangarna ;) Lang natt men fy tusan vad rolig. Mindre rolig morgon dock, men hurtiga som vi ar sa trotsade vi huvudvarken och akte till Bondai beach och stekte hela dagen. Igar nar vi holl pa och fixa i ordning oss sa traffade vi tva svenska tjejer pa toan, Johanna och Mikaela, och vi klickade direkt sa vi var ute allihopa igar. Dom var ocksa med pa stranden idag och ikvall sa ska vi allihopa ner till sidebar lite senare och lyssna pa en kille som spelar dar ikvall. Mickaela och Johanna aker till Tasmanien imorgon men e tillbaka den 23:e sa da ska vi fira jul ihop bestamde vi idag med. Kommer bli hur skoj och mysigt som helst :) Nu ar det hog tid for mat. Jag ar vralhungrig och tro mig jag ar inget bra sallskap for Anna om jag inte far mat snart. Haha. Puss pa er, saknar er. /m.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Malin!

ja tiden går så fort, känns som du åkte i går. Jag blir allt lite avundsjuk på er. Ni har ju så roligt. Tänk om man var 30 år yngre, då kunde man kanske varit där också. Här hemma går livet sin gilla gång. Det är kallt och grått. Snöar lite då och då. Julklappar ska inhandlas nu, förresten fyller du ju snart år. Är det något du önskar dig? Jag åker ner till er i varberg på kvällen före julaftonen, för Frida vill det, så hon slipper vara själv. Var nu rädda om er så hörs vi snart igen.

Många kramar och pussar

Annika

2010-12-05 @ 12:47:59
Postat av: Ida

Hej hej!

Jag håller verkligen med om att tiden bara försvinner.. Men de betyder väl att man e nöjd kan jag tänka mig...

Å ni verkar ju ha de toppen! Härligt å läsa. Hur e planerna hur länge har ni tänkt att stanna där ni e nu?

Kramar

2010-12-05 @ 14:51:58
Postat av: friiiiddaaaa

Håller med moster, jag vill oxså vara 30 år yngre och göra LIVET,men nu är det som det är 50 år kärring ha ha men det är ok. Ha det så bra,älskar och saknar dig mamma

2010-12-05 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0