sunshine at bondai beach 19.37

hey! IDAG VAKNADE JAG KLOCKAN SJU AV ATT SOLEN SKEN UTANFOR VARAT FONSTER.. Alla ni som kanner mig val vet nog var det innebar, jag har stekt pa stranden HELA dagen :) Vi akte ut till bondai vid halv tio, sedan har vi bara legat och pressat och badat hela dagen. Hann med lite lunch ocksa for att sedan sola tills klockan var typ fyra. Da begav vi oss hem och pa vagen hem sa gick Anna omkring och log sadar lojligt som man kan gora nar man tror att ingen kollar pa an. Sa ja, vi har latt haft basta dagen hitills har :):) Bondai beach ar forovrigt riktigt ballt, grymt stora sandstrand som kantas av alla mojliga restauranger, cafeer och surfbutiker. Pa tal som butikerna, bra mycket fint man kan shoppa i dom vill jag lova. Jag ar dock lite ekonomisk, tanker igenom alla kop minst an dag (VAR STOLT OVER MIG MAMMA). Har faktiskt inte shoppat sa mycket, bara sant jag glomt eller behover. Nu ikvall sa ska vi laga till lite mat snart, broccoli och adelost pasta, din favorit Corinne! Sedan tanke vi ga ner till mysiga Darling Harbour och strosa runt lite :) Imorgon ar det hat-party pa Sidebar, och tro mig jag o kalas-claesson skall latt medverka. Hur ar det hemma da? Har det kommit nan sno an? Jag hoppas det har kommit sno, eftersom jag alskar det. Man masta egentligen ha sno pa julafton ju, vet inte riktigt hur jag ska fixa var julafton har. Forhoppningsvis ar vi ett skont gang fran lagenheten som firar ihop. Naja, det ar ett bra dagar tills dess sa det hinner alltid ordna sig. Blir jatte glad over alla kommentarer och alla som laser. Fortsatt sa, det kanns ju som att ni ar mycket narme an vad ni ar nar jag far lasa lite ifran er. Hors snart, puss /m

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!

Å va härligt de låter! Hos mig i Kalmar e de snö, massa snö, 40-50cm! De bara snöar å snöar å så skall de fortsätta minst en vecka...

Jobbintervju hur gick den? Kramar

2010-12-03 @ 13:40:48
Postat av: pia magnusson

Äntligen sol malin,bränt dig? Hur går det med jobben? Här är det fortfarande lite snö minus8 grader. Imorgon ska jag och Frida ha en dag på stan,sen kommer Anja hit med hundarna. Pappa och jag har käkat pizza,nu tittar jag på Idol.Puss Mamma

2010-12-03 @ 20:38:51
Postat av: Pia Magnusson

saknar dig!! jag har sätt alla idol live btw, och sola åt mig med<3

2010-12-03 @ 23:55:41
Postat av: Corinne

Åå va underbart att ligga på bondai och sola å bada!! finns de nått bättre typ?! Tänka att man va där för ett år sen precis!!! Va duktiga ni är som lagar mat, impad malin! Bra att man har lärt dej nått iaf ;) haha :D ta hand om er! och håll oss uppdaterade! känns som att du är närmare då med!! ;) LOVE<3

2010-12-04 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0