00.20, wake up, sydney central

Godkvall mina vanner! Kan inte annat an att bli lite nostaligisk for tillfallet nu nar man e tillbaka pa wake up, forst hostelet och jag c bodde pa nar vi var har for 2 ar sedan. Ar lycklig men trott som fan for tillfallet.. Vi landade i Sydney 21.05 efter 20 (!!!!!!) timmars flygresa med endast 1 timme stopp i Bankok. Men vet ni vad, det har gatt kalas fint. Alla passkontroller o tullkontroller har gatt fint och vaskorna var ocksa pa plats nar vi kom till airporten. Flygresan var lang men vi, las ANNA, har sovit mycket. Haha, ni ska veta hon ar sa sot nar hon sover. Sjalv sa har jag inte kunnat sova sa bra, men fordrev tiden med att hanga med min stolsgranne, gubbe pa typ 70 bast som skulle hem till Thailand igen. Mycket trevlig herre dock blev han lite for mycket efter en halv flaska wiskey, haha! Jag ficxk iallafall lara mig en del om Thailand och det thailandska folket, plus att jag fick veta att kungen ar typ 90 bast. Sa jag har i allafall lart mig natt nytt idag :) Nu e klockan 00.20 har. Vi har hunnit traffa vara room-mates som var en salig blandning av svenska, tyskar och canadensare. Dom var i full gang med att forfesta pa rummet nar vi kom dit och insisterade pa att vi skulle hanga med ut till Side Bar ikvall. Vi valde att hoppa utekvallen men lovade i stallet att haka pa imorgon. Tro det eller ej sa har vi faktiskt varit och kakat kvallsmat pa varat kara McD istallet, vi kom fram till att vi hade agt restaurangen om vi jobbat dar. Arbetasskadade?! - JA! Detta far var allt for kvallen, vi hor av oss snart igen nar vi landat och har lite mer koll pa hur framtiden ser ut. Tanker pa er alla, och MAMMA, oroa dig inte over mig, JAG HAR DET BAST! puss&kram! /m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0