01.54 surrey hills

Heej! For det forsta, ni suger pa att kommentera, finns det nagon som laser eller?(mamma?!?!) Detta bli valdigt kort, bara lite viktigt info. Vi har fixat bankaccount och taxfile nr idag. Och det viktigaste av allt, fran o med den 10 december sa bor vi i ett flat-share-house med 16 andra i Surrey Hills. Vi har fatt lagenhet vilket ar grymt bra med tanke pa att vi ar ute i sista minuten typ. Det ar helt uppbokat omkring alla strander och mestadels i city i hela dec och jan, darfor sa var det en jakla tur att vi fick tag i detta och att anda var hyffsat frashct. Sen har jag ocksa aussie nr nu, inte helt saker pa att det funkar men snalla ni ring mig o prova, 0415106600. <3 skriver snart, /m.

Kommentarer
Postat av: Pappa Magnus

ott gu,,am att ni kommit tillrätta det bgläder ett oroligt fadershjärta. Hoppas att ni får en fin tid i Sidney och om jag får fram några bra adresser av Inger Svedin i det stora landet hör jag av mig....sitter på jobbet nu och skall köra natten det är 10 minus grader och det skall ev sjunka till 20 minus inatt....vi hörs gumman hälsa Anna. Kram älskar dig Pappi

2010-11-30 @ 17:38:59
Postat av: pappa magnus

fan verkar inte som det jag srev innan fastande

2010-11-30 @ 17:44:58
Postat av: annika

Hej Malin!

Jag läser allt varje dag. Kul att boendet har löst sig. Följer er resa med spänd förväntan. Hoppas få se lite bilder från där nere. Ska försöka ringa dig en dag. Många pussar och kramar till er båda.

moster

2010-11-30 @ 18:35:00
Postat av: annika

Hej Malin!

Jag läser allt varje dag. Följer er resa med spänd förväntan......ska du veta. Kul att det har löst sig med boendet. Ha det riktigt kul nu så hörs vi, ska försöka ringa dig en dag. Många pussar och kramar till er båda. Moster

2010-11-30 @ 18:40:24
URL: http://malinmagnusson.blogg.se/
Postat av: frida och mamma

woho!! grattis. och vi läser visst, fast tråk att kommentera ju!! vi läser varjde dag så du behöver inte oroa dig. hälsa annis, pusssssss

2010-11-30 @ 21:10:58
Postat av: Krille

Jag läser, och du, detta är nu min startsida på datorn. ;)



Väntar med spänning på nästa uppdatering.



Love you!

/Krille

2010-11-30 @ 21:32:01
Postat av: Pia Magnusson

Vad skönt att det har ordnats med boendet.Har ni fått tag i ett hus då? 16 personer, hur bor ni då? Är det bra hyra? ja det var alla 10 frågor. Ja du vet, jag är bara din lilla mamma. Va nu rädd om dig ,krama Anna från mig. Älskar dig Mamma

2010-12-01 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0