02.13

halloj! Nu klockan alldels för sent egentligen men jag är klarvaken och kan absolut inte somna... (resfeber?!) Har i allafall gjort klart hela mitt cv nu vilket är SÅ skönt. Det har hängt över mig de 3 senaste veckorna nu men äntligen så tog jag i det och har nu skrivit klart det, blev t.o.m. rätt nöjd, det ni :) Imorgon jobbar jag 12-21, torsdag likadant sen är party med fbg gänget på fredag o sedan kommer lördagen som kommer innehålla diverse "vi ses snart igen" (jag suger på hejdå'n) och kl 07.00 på söndag morgon den 28 november kommer min favorit anna och hämtar mig för att vi tillsammans ska åka på vårt efterlängtade äventyr. jag är glad, stört glad. men på tok för nervös med! natti, puss o kram! /m.

Kommentarer
Postat av: anna

jag kan inte heller sova.... det suger! alldeles för många tankar som snurrar i min skalle.. men läääängtar!

2010-11-24 @ 03:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0