be the change you want to see in the world, 22.25

Kortfattat.. Vattenland, temaparker, karuseller, ja allt sant dar ALSKAR jag. Visst ar det underbar att fa vara barn for en dag igen da o da? Vi har varit pa Wet N' Wild idag, sjukaste vattenrutchkanorna jag sett. Laskigast var nog fritt fall, o jag tycker egentligen bara sant har ar skoj. Jag har i allafall haft en underbart rolig dag med massa skratt, tack tjejer! <3 Angaende att skratta sa gor jag det varje dag har, att resa gor mig lycklig. Att fa traffa alla dessa nya personerna jag lart kanna gor mig lycklig, att upptacka alla vackra nya platser gor mig lycklig.. Jag ar verkligen sa lycklig. Missta mig inte nu, jag ar en hemmakar tjej, alla ni hemma, familj o vanner, ni ar bast, alskar er allihopa. Men det ar fantastiskt nyttigt att resa, man lart sig sa otroligt mycket nytt om inte bara varlden utan ocksa om sig sjalv varje dag. En vecka aterstar i Australien, tiden gar sa fort. Sedan borjar varat nya aventyr med start i Thailand, jag ser fram emot detta mycket. Set sail and fly away, dream and discover. Dessa ord far satta punkt pa detta blogg-inlagg. Karlek, Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0