@ brisbane, 16.10

Hej! Dagarna gar fort har vill jag lova, men jag har hort att det skall vara sa nar man har skoj? :) Naja, vi har hunnit med surfers nu ocksa. Det e ett helt okej stalle, dock vart inte vadret sa jatte bra. Fick lite formiddagssol i forrgar innan vi skulle aka bara. Sa vad har vi gjort i stallet,joooooo vi har SHOPPAT :) Oroa er inte, (mamma!!) budgeten haller, jag lovar. Vi har aven hunnit med ladies night och barrunda, o tro mig, det var sjukt, MEN skoj :) Vi e grymt bra pa att festa i vart lilla svensk-gang! :) Just nu befinner jag mig i Brisbane, kom hit for ett par timmar sedan. Idag har jag ocksa sagt hejda till Mikaela, tungt. Men vi ses ju snart igen solen min! Reunion i sommar i varberg/falkeberg! <3 Sa nu ar det Anna, Leila, Helena, Danijela och jag kvar, fabulous! Planen for kvallen ar att laga den beromda kycklingwoken och mysa. Imorgon skall vi antligen fa aka till vattenlandet Wet N' Wild, ska bli sa sjukt roligt, som vi har langtat. Tjejerna aker till Thailand pa fredag medans jag o Anna flyger till Melbourne pa mandag kvall. Sa pa sondag blire mer farval, dock ser vi ju trion inom kort i Thailand igen. Anna o jag skall spendera nasta vecka i Melbourne ett par dagar innan vi beger till Sydney for att ha sista helgen i Australien dar. AWESOME :) Mycket info har, men nu vet ni iaf. Annars da, jag mar fint. Lite sentimental over att tiden borjar rinna ivag och vi snart lamnar detta underbara land. Da borjar vart nya aventyr i Thailand, vilket ocksa kommer bli helt underbart. Langtar sa till mera sol, god mat och att det ar saaaaaa mycket billigare dar an har i Aus. Det far var allt for denna gang, nu ska jag passa pa och spendera sa mycket tid jag bara kan med alla fina manniskor jag traffat pa min resa an sa lange. Massa karlek. Malin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen har jag fått lite tid öve rå läsa ikapp några inlägg.. Härligt att läsa att ni har de fortsatt fint!

Vattenland de lät fint!! hur va de..

Oroa dig inte så mycket över tiden, den kommer att gå vare sig du tänker på den eller ej, Njut av varje dag istället!

Kramar

2011-02-18 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0