byron bay, 22.25

halla alla fina! Da ar vi antaligen framme i Byron bay, eller vi kommer fram igar morses vid 8 efter en buss trip pa ca 13 timmar. Jag sov inte sa mycket pa bussen, men snick-snackade med var trevliga busschaffor en del och lyssnade igenom min ipod x antal ganger. Val framme i Byron sa blev det mest chill hela dagen da vi fick vanta till 13 for att fa nycklarna till rummet osv. Pa kvallen lagade vi tacos och sedan svishade vi snabbt om infor kvallen. Eftersom Viktor och Gustav (kompisar fran varberg) ringde mig igar och berattade att dom ocksa var i Byron sa blev vi ett glatt gang som satt uppe pa courtyarden och drack goone och spelade ring of fire tills vi runt 22 tiden gick till forsta stallet, Coco Mangos. Det blev en grym kvall, som fortsatte pa sjuka Cheaky Monkeys fram till sent nangang.. C-M val formodligen det popularaste stallet har Byron, alltid mycket folk och dansgolvet bestar i stallet av plataer som folk dansar pa. Haha, sjukt skoj hade vi! Efter att jag tappat bort Anna ett tag och ocksa gatt ut utanfor stallet och tjotat med vakterna om hur ledsen jag var over att jag inte hitta anna (haha, hon stod pa samma stallet som hon satt hela tiden och dansat, PUCKO malin) sa kom dj'en och fragade vad min kompis som var borta hette, nar jag sagt "Anna" sa stallde han sig och ropade ut i mikrofonen "Can Anna with a black skirt from Sweden please come to the entrance where your best friend Malin is waiting" Hahahahaha.. Vada Gekas kundradio pa den, tror ni Anna kom? NIX, hon hade fullt att att dansa ;) Dock tog det inte lang stund innan dom tomde stallet sa jag behovde som tur var inte vanta sa lange anda, men vet ni vad, hon e bast min Anna! Som vi bada alltid sager, det e odet att vi traffades o jag e otroligt glad att det e henne jag har vid min sida genom detta aventyret. Punkt Slut. :) En mycket roligare kvall slutar ju oftast i en lite trog morgon, dock trotasde vi allt detta och har idag legat o stekt pa playan hela dagen. Nar jag pratar om "vi" sa menar jag anna, frida o malin. Frida, min jobbarkompis fran Sydney, Malin en svensk go tjej som vi traffade pa bussen hit. Pa torsdag kommer antligen var saknade Mikaela hit med som antligen borjar friskna till :) Planerna framover ar lite oklara, vi stannar formodigen i Byron i minst en vecka. Tar var dag som den kommer men har lite planer pa att aka o kolla pa Nimbin, Skydive o lite annat. Manga lata dagar pa stranden star pa schemat med, vi maste borjar jobba ordentligt pa brannan nu vettni :) Annars sa skall vi ju hinna med Melbourne med innan vi 28 feb lyfter mot Thailand.. Forovigt, saker vi gillar mycket just nu ar PESTO, det funkar till allt. (Pasta, nudlar, pasta, nudlar) Hors snart igen mina vanner. /M.

Kommentarer
Postat av: Corinne

kan inte fatta att ni är i Byron! heelt sjukt! hade såå gärna velat vara där!! njut av dagarna på stranden, här hemma regnar det mest! :P Men hade faktiskt 2 sjukt fina dagar igår och förrgår, kändes faktiskt som vår! Lycka! Längtar till sommaren när alla mina hjärtan är hemma igen :) Duktiga ni är som lagar mat! pesto funkar till allt vettu ;) har du vågat ge dig på att laga vår specialaren än förresten? :) PUSS<3

2011-02-10 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0