Hejda mitt alskade Australien, 19.29

Jag har precis suttit och last igenom alla blogginlagg jag gjort sedan vi kom hit i November, kan inte annat en konstatera att jag har haft en fantastisk tid har. Har lart mig sa sjukt mycket om mig sjalv, framforallt lart mig massa nya saker och traffat sa fina manniskor har. Att fa ha mojligheten att kunna resa ar nog det basta som finns, tror inte det finns ett sa mycket battre satt att skaffa sig life expierince pa. Sa det ar med blandade kanslor man satter sig pa planet imorgon bitti mot Thailand. Kommer lamna en del av mitt hjarta har, Sydney kanns delvis som ett andra hem ju samt att jag kommer sakna en valdans massa underbara personer har. Angaende var sista helg sa har den spenderats i riktig Sydney anda med boende pa Wake Up, fest pa Sidebar, shopping langst med george o pitt's street, parkhang i Botanic gardens och en rad jobbiga farval. For att namna en rolig sak sa ar var Swedish house Mafia nu ocksa kanda for att skaffa oss burger-babys mitt i natten sam att Anna C har lanserat kebab-dansen for halva Sidebar :) Kort o gott, det har varit en toppen helg. Ikvall sa skall vi bara chilla, Marion kommer forbi senare, Alex med, sa lite tarar ska val rinna med. Vi landar mandag kvall i Thailand, flyger direkt till Phuket och sedan vidare till Phi Phi Island. Hors snart igen, /M.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så härligt att höra att även sista dagarna i Australien har varit lyckade!! kramar

2011-02-28 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0