valentine's day and byron bay, 22.28

Hej pa er! Jag tycker att alla hjartans dag ar en overskattad dag, en viss person sa till mig att det inte ska behova finnas en speciell dag for att visa att man alskar nagon, helt ratt tycker jag. Dock har jag svart att inte dras med i att det ar en fin och mysig dag, jag tror det viktigaste ar att man spenderar den med folk man bryr sig om, sen om det ar flickvan/pojkvan/mamma/pappa/vanner, det spelar absolut ingen roll, det blir vad man gor det till. Jag har i allafall haft en fantastisk dag idag! Skypade i morses men varldens basta kille, sov en stund efter det innan min fina Anna kom o drog upp mig och insisterade pa att jag skulle med till stranden aven fast det var mulet. O vips, jag hangde saklart pa och det blev fint sa fort vi kom ner till havet och motte upp resten av tjejerna. Sedan spenderade vi resten av dagen med att sola, grava ner varandra i sanden (barnasinnet ar bra;))och bada massor. Anna och Mikaela hade aven en liten surfkurs plus att vi ocksa sag delfiner hoppa i vattnet. SJUKT COOLT :) Vi tror ocksa att vi har sett en val idag, haha. Det sag iaf ut som en mega stor fiskfena fran stranden.. Ni skulle sett oss 6 tjejer nar vi sag delfinerna, vi hann bada skrika och skratta innan vi alla kommit overans om att det inte var hajar utan delfiner.. Nar vi vander oss om sa star livraddarna och garvar som tusan at oss, haha. En utav dom kom senare ner till oss och fragade om vi ville se ett annat exotiskt djur sen, namligen en ORM. Fy fan va laskigt, men vi gick i allafall till stenrosen och kollade efter att han lovat oss att vi absolute inte skulle do ;) Eftermiddagen spenderades med att kolla lite i affarer innan vi gick till Woolworhts och kopte alla ingredienser till var tacos buffe som vi haft i ikvall. Sa nu sitter jag har, matt som jag vet inte vad, och ar allmant lycklig over att jag har traffat alla underbara manniskor som jag umgas med har <3 NI AR BAST! Imorgon drar vi hela ganget till Surfers Paradise och pa fredag bar det av mot Brisbane. Vi har lite planer pa att hinna med vattenlandet Wet N' Wild, skydive och party :) SKOJ VA? Sa det far bli allt for denna gang, hors snart igen. Massa karlek, Malin.+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0