vi brukar saga att det ar odet.. 22.40

Hej pa er! Idag har jag & anna haft var forsta ensamma dag pa, hmm, jatte lange faktiskt. Sa vad har vi gjort? Jo efter ett urvaket hejda till var stockholm-liga (saknar er redan tjejer<3) sa vaknade vi till igen strax innan tio.. Eller jag vaknade innan i lite halv panik over att jag typ sov i en bastu. Jaaa, vart hostel har i Brisbane har ingen ac pa rummet, bara flakt. Men jag klagar inte, det ar bara lite for varmt ibland! Efter en massa prat pa morgonen om allt mojligt sa begav vi oss ner till datorn for att leta flygbiljetter fran Melbourne tillbaka till Sydney. Hittade inget bra sa vi kom fram till att vi nog aker buss nar vi ska till Sydney nasta helg :) Dagen spenderade vi sedan med att strosa omkring pa stan vilket bland annat innebar lunch pa vapiano (italienska pasta&pizza stallet) samt att vi hamnade pa drop in pedikyr. haha! Neeeej, vi levde inte som backpackers idag, idag har vi haft en lyxdag :) Men vi kom fram till att vi ju har semester nu och da ska man ha det gott. Nu pa kvallen sa har vi varit pa bio och sett "No strings attatched" med Ashton Kutcher och Natalie Portman. REKOMMENDERAR STARKT! Riktigt Malin film, massa skratt, lite tarar och ett LYCKLIGT slut. Precis som det ska va :) Jag har iallafall haft en fantastiskt bra dag, o allt detta tack vare varldens basta Anna. For hon ar verkligen det, vi brukar saga att det ar odet att vi klickade sa bra nar vi jobbade tsm i Falkenberg. For vi ar sa lika, behovs knappt nagra ord, bara gester, o sa vet vi precis vart vi har varandra. Tusen tack for att du ar en riktig van Anna, ar sa glad over att jag har dig! Avslutar dagens inlagg med en lat fran ett utav mina favoritband, Happiness med The Fray. Den paminner mig om den finaste killen som finns. /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0