anna 25 år, 18.23

Hej! Igår var det ingen mindre en Anna´s 25 års dag. Grattis igen hjärtat mitt! Både jag och Marion jobbade under dagen så Anna fick lite uppdrag utav mig att fullfölja tills vi kom hem. Läs mer om detta på hennes blogg, www,annaaamandaclaesson.blogspot.com, är mycket stolt över henne för hon uppfyllde allihopa! :D Kvällen började i allafall på vårt favvoställe Sidebar, käkade ceasar-sallad och drack drinkar fram till midnatt nån gång. Eftersom vi hänger en hel del på sidebar, så har man lärt känna folket som jobbar där litegranna. Det e riktigt skoj att man liksom bara behöver gå fram till bardisken o så vet dom vad man vill ha utan att man äns hinner säga nått :) Kung i baren som Anna hade sagt, skämt o sido! Vid midnatt intog vi dansgolvet, haha, jag ÄLSKAR att dansa. Sjukt kul! När sidebar stängde så fortsatte kvällen på Scruffey´s, återigen blev det en toppen vända där med. Jag hade ju lite prestationsångest över Anna födelsedag, 25 e ju fan skit stort, men idag så har hon mest chillat, hon e lite trött som hon säger. O skrattade gjorde hon hela dagen och kvällen igår, så tror hon vart nöjd! ;) För övrigt fick hon världens finaste cupcaketårta utan mig och Marre, kort kommer upp på fb. Annars då, ikväll blir här lugnt för min del. Tjejerna ska ut på båda på olika håll men jag ska chilla. Känns att man har 11 dagars jobb i kroppen och min chef gav mig ledig imorgon med så jag ska passa på att vila ikväll. Imorgon blir det förhoppningsvis stranden om vädret tillåter, annars är min plan lite shopping. På kvällen lutar det åt pubrunda i Surrey Hills där vi bor. Vi har inte vart ute här än, åker alltid in till city så det känns som att det e på tiden nu :) Veckan som kommer består och jobb, jobb och återigen jobb :) Vi skall också ta tag i det här med vad vi ska göra i stället för eastcoast. Hörs snart, ta hand om er. /M.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Malin, härligt att läsa din blogg. Hoppas du o Anna kommer vidare på er resa trots översvämmningar och jag vet att Marion kommer sakna er, men jag tror hon reder sig, eller vad tror du???

Jag vet iaf att jag kommer fortsätta följa dig på bloggen o kolla vad du har för dig på din fortsatta resa. Kram Mamma Monkan

2011-01-15 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0