friday i´m in love, 16.23

Hej på er! Nu har jag precis gått av den här veckan skift. Är nu långledig hela helgen, wooho! Så i morses väcktes jag runt cirkus 8 av att Marion skedade tajtare än nånsin.. Hahaha, missförstå mig inte nu men hon sover ju ofta hos oss (<3) men ibland e hon bara för rolig när hon sover.. Kan vakna med både ben och armar runt mig, haha! Somnade i allafall om till ca 9.30 då jag gjorde dagen första facebook check, alltid trevligt. Vad jag också insåg var att solen stod högt på himmlen vilket innebar att jag fick Kalas-Claesson jäkligt fort ur sängen och vips så var vi på väg till Coogee. Där har vi vart hela dagen, UNDERBART!! Annars i veckan så har jag jobbat mest, för att också inte missa en galen utekväll i onsdags med Lejon och co som äntligen kommit till aussie. Tack tjejer för en grym kväll :D I torsdags så vaknade en lagom fräsh Malin lite för sent och fick plötsligt väldigt bråttom till jobbet, hann dock i god tid, sanbb som man e och det var bra chill på jobbet ändå. Jobbade med två relativt nya tjejer som båda är i min ålder så det vart en bra kväll =) Idag har jag o Anna jobbat på vår Sydney-lista, har jag nämnt att jag älskar listor? I allafall så har vi en lista på saker vi ska göra innan vi åker härifrån, bland annat.. Opera-huset by night, picnic på bondai, Tarrawonga Zoo, Beach-walken mellan Bondai och Cooggee m.m.. Vi har ju bara 2 veckor kvar i denna underbara stad sedan ska vi ju åka vidare. Helt galet att vi har varit iväg i 2 mån redan, tiden går sjukt fort här vill jag lovar, eller vad tycker ni? :) Nu ska jag kubba in i duschen. Vad kvällen kommer innehålla vet jag inte än, Marion jobbar stängning men vill ut och partaja medan Anna ska skypa med polare och vila upp sin hals inför hennes lite trip på måndag. (JAAAAAA, hon åker på surfcamp i fyra dagar den Lyckoosten) :D Vad jag känner för ikväll återstår i se.. /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0