I love Australia, 19.50

Detta blir en kortis for jag ska snart till Sidebar och ata mat innan vi ska lyssna pa varan favvo-trubadur for att avsluta en fantastisk helg down under. Kort o gott, jag har varit langledig fre-son. Jag o Anna hangde pa Coogee hela fredagen och battrade pa brannan medans Marion jobbade. Kvallen blev valdigt chill, slutade med komedin Hangover, Sweet Chili Chips och Cola i Anna's sang. Pa lordagen sa skulle vi enligt planerna aka ut till Curnolla beach dar Daniel ocksa bor.. Vi larde kanna Daniel for ett tag sedan o han har tjatat en hel del om att vi ska aka utanfor city o se lite nya platser. Sa darfor tog vi taget i 40 min till Curnolla Beach dar han bor, hangde pa stranden hela dagen, badade massor och blir lagom branda o fina hela hogen :) Kvallen slutade i houseparty hemma hos D med alla hans kompisar och hela tjocka slakten. Jag sager bara, jag ALSKAR australiernare, tror seriost att dom ar dom vanligaste och mest valkomnande manniskorna jag nansin traffat. D's Mamma, Pappa, Syster, Mormor och andra slaktningar stod praktiskt taget med oppna armar nar vi kom, haha. Jag satt uppe o pimpla vin med hans mormor till 3 pa natten, life expierince utan dess like. Behover jag saga mer? :) Idag sa har jag o Anna gatt den beromda beachwalken mellan Bondai och Coogee. Cirka 7 km avverkade vi, inte illa va? Det var fantastiskt vackert langst med hela promenaden och vi fick tagit manga fina kort :) Slutade med att ligga och pressa i vanlig Claesson-Magnusson anda pa coogee :)Brannan ar viktig vill jag lova! Nu ska vi till Side, ska mota upp Lejon o co for mat och chill. Imorgon ar det en ny vecka down under, Anna aker ifran mig o Marre i fyra dagar, hon ska pa Surf Camp forstar ni. Kanns knas, vi ar familj ju, vaknat o somnat med henne i over 2 man. Men det blir bra ;) Denna helgen har gett mig sana dar stunder dar jag verkligen kanner vad det var som fick mig att aka hit igen. Jag alskar Australien! O det ar definitivt inte sista gangen jag ar har <3 Puss fran en tokigt lycklig Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0