set sail without a destionation, 09.53

Godmorgon mina fina! Hur mår ni? Det är söndagmorgon och gissa när jag vaknade, 08.20.. Det ni, börjar mitt nya liv igen, inte sova längre än till nio, haha. Kan i o för sig bero på att jag somnade typ tolv igår. Vi skulle gått ut vad planen först, men efter en powernap på 2 timmar så tappade jag i allafall suget.. Så det blev hemmakväll :) Skönt :) Under dagen igår så var jag o Anna först i broadway och shoppade lite. Anna hade en tröttis dag igår, det där ordet trött återkommer ofta, om vi säger såhär, man fyller bara 25 år en gång. O alla som känner Anna KALAS Claesson vet ju att hon är en riktig dancing queen, o tro mig, hon är det HELA natten lång. Jaja, nog tjöt om trötthet, vi gillar det ordet bara. ;) Efter broadway så åkte vi ner till stan och fikade på Max Brenner. Vi har inte vart där innan men det är ett fik som serverar allt dom har på menyn med någon slag choklad upptill. Ett choklad-fik helt enkelt, o det passar ju ett chokladmonster som mig ypperligt bra. Åt iaf jordgubbar med smält mjölkchoklad och drack typ världens godaste Mocha till det.. Heaven säger jag bara! Efter fikan ( a.k.a sockerkicken) så fastande vi påvägen till tåget utanför Westfield där 3 killar som kallar sig för Set Sail spelade.. Så tokigt bra. Sök på Set Sail på fb så hittar ni dom.. Här finns sjukt mycket duktiga gatu-musiker, jag blir lika impad varenda gång jag går förbi till eller från jobbet.. Kan inte låta bli att alltid stanna en liten stund och lyssna :) Set Sail var faktiskt så bra igår att jag köpte deras demo platta med mig. Idag är det snart dags för jobb för min del. Ska bli skoj, har ju vart ledig o två dagar :D Ikväll så ska iaf jag till Sidebar och lyssna på vår favvo trubadur. Hanna Leeeeeejon kommer ju idag med så förhoppningsvis kanske man kan möta upp henne o tjejerna hon reser med där. Nehe, over and out för denna gång. Hörs snart igen. M.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig Malin. Bra att ni har det bra. Här är det ok legat i nån jävla influensa i två dagar men är på bättringsvägen. Skulle vara på möte i Halmstad i morgon mrn skiter idet kan du tänka dig jag backar ett möte med blåljusgruppen men jag vill gärna vara frisk tills på torsdagdå jag skall jobba. Låter gött med Fidji vill faktiskt ha värme snart nu när det fina snön regnat bort...... ok längtar efter dig men det vet du redan.....ja hoppas nu ni sköter er tills vi hörs igen hälsa alla de andra Dägera...kram PAPPI



2011-01-18 @ 11:49:30
Postat av: Ida

åå choklad, vilket fantastisk fik ni hade hittat, sådant borde öppna här i Kalmar!!

Skönt med lite ledigt för då hinner man längta lite till jobbet igen ;)

Ha de fint!

2011-01-18 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0