sydney festival, 19.35

Halla! Nu sa har jag precis slutat jobba, har borjat lite smatt att gora kaffe nu. Det ar svart men skit skoj och jag har en grym larare iaf!!! It's getting there u know.. Trivs som tusan, vi ar ett gott gang. Imorgon skall vi har en trial till, en tysk tjej som ska komma o provjobba, ska bli skoj. Annars sa har det varit skoj pa jobbet, stangde med Richard som vanligt, lamnade 2 dozen cupcakes till Marre's jobb och kina restaurangen bakom oss, det e sa skoj att ge dom lite innan vi slnger allt, som blir sa glada. Fick sushi i utebyte, o det ar aldrig fel, tro mig ;) Larde for ovrigt Anna att ata sushi igar, sjukt nojd over det, och stolt over Anna. Nu e det bara du kvar Krille ;) Annars sa rullar allt pa har, har haft en ratt chill vecka, jobbat och myst pa kvallarna. Var ute igar jag, marre och alex drack lite vin hemma hos oss och sedan hamnade vi pa Cargo bar. Alltsa tror seriost stallet har den vackraste platsen och utsikten nansin, ligger pa bryggan vid Darling Harbour (min favorit stalle har) och utsikten och vyen pa kvallen nar alla byggnader lyser upp ar helt fantastisk. En riktigt bra kvall :) Nu sa sitter jag har pa global gossip och vantar pa Marre & Anna, vi holl nastan pa att missa att det var forsta dagen pa Sydney festival ikvall. Under tva veckor sa ar det massa jippon, utstallningar, konserter m.m i hela stan, man skulle kunna saga att hela stan festar och firar i 2 veckor. Riktigt skoj :) Sa vi ska aka ner till Darling Harbour och kolla utomhusbion, ata nagot, sedan forhoppningvis vidare till Circular Quey med :D Vi ska helt enkel TURISTA ikvall.. Ska bli mys! Imorogn ar det jobb igen, jobbar hela denna veckan med. Pa torsdag fyller Anna 25, FAN TA DEN SOM MISSAR DET ;) Jag smider fortfarande stora planer for den dagen, har lite prestationsangest med tanke pa att fylla 25 ar en stor dag. Med med Marion vid min sida sa ska vi nog se till att fixa en jakla fest! Detta far va allt for denna gang, aven om ni laser, kommentera! Jag blir glad da. Puss pa er! Malin

Kommentarer
Postat av: Ida

Tja!

Å vara turist, de måste du ju vara grym på. Tre års övning på gymnasiet ;)

Jag har återvänt till Kalmar igen efter en jul+nyår hos mor å far. Så nu bakar jag bröd!!

Ha de fortsatt bra å lycka till med planerandet!

2011-01-09 @ 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0