time goes by fast, 14.14

Hej pa er! Tiden bokstavligt talat flyger ivag, vi flyttar ut fran lagenheten om 1 vecka, 1 VECKA!!!! Helt sjukt i allafall.. Da blir hostel over helgen o den 7:e sticker vi formodligen till Byron Bay :) Det ar med blandade kanslor min tid i Sydney ar over, kommer sakna Surrey Hills, jobbet, sidebar, alla underbara manniskor sa mycket. En del av mitt hjarta kommer nog alltid stanna kvar i denna har staden, o det ar absolut inte sista gangen jag ar har. Nog med depp! Vi har en vecka kvar som kommer vara fullspackad med saker. Ikvall sa ska jag, Anna o Alex pa bio. Marion ska pa annat skoj, haha ;) Imorgon funderar vi pa Manly Beach om solen vill titta fram. Pa kvallen har vi inga planer an, skulle tippa pa utgang. Pa sondag ska vi med Daniel pa en partybat som gar runt i o forbi bron och operahuset med mera som fortsatter med barunda pa cockle bay wharf! SJUKT TAGGAD :D Till veckan sa jobbar jag man-tors, tis o ons blir obligatoriska pa sidebar, fran o med onsdag sa har jag gett mig in i ett vad med Daniel, vi ska kora avskedsferre i 5 dagar typ. Haha! Ska forsoka hinna med Torronga Zoo o lite annant sightseeing ocksa :) Kanske inte mycket skoj jag skriver nu, ska i stallet njuta av sista tiden har. Ligger dock sjukt mycket roliga bilder uppe pa FB, kolla det! love, m.

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid lika härligt att höra att ni har de fint! Australien är lockande nu, har haft runt -10 grader varje morgon senaste tiden.. Kramar

2011-01-28 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0