Anna Hurricane (KALAS) Claesson, 21.08

For er om inte vet sa gar ju min kara vapendragare under namnet Anna KALAS Claesson eller kort o gott Kalasson. Vad det kommer ifran har jag egentligen ingen aning om, tror absolut inte att det har att gora med henne forkarlek till 50 cent, kebabdansen, redbullvodka, Eric Saade m.m.. (Listan kan goras lang) Jag tycker iallafall att hon fullfoljer sitt namn med hela sitt hjarta, tro mig har ni inte festat med Anna (VILKET NI MASTE GORA) sa kan ni kontakta hennes agent pa nr (+46) 0708 92 71 07 (utnamner mig sjalv) snarast sa bokar jag en date. Vad jag nu vill komma fram till ar att jag givit Anna ett till namn namligen Hurricane. Detta darfor att hon har sa mycket fler fantastiska egenskaper an att bara vara en javel pa att ha skoj & festa :) Namnet Hurricane harstammar fran en ABLA BRA lat utan varan (iaf min) alskade H. Hellstrom, for er som inte hort den youtubea "Hurricane Gilbert". Hurricane for Hakan ar namligen hans egna vapendragare och adlaste van. Sa Anna har fatt sitt extra namn darfor att hon ar min Hurricane. Anledningarna till varfor hon fatt denna ara ar for att : 1. Jag kan vacka henne pa natten nar jag drommer mardrommar om hundar. (Hant x antal ggr pa sistone, FAN, jag som alskar hundar. :() 2. Jag far tanda var spegellampa i rummet och Anna slacker den inte forens hon hor mig snarka, eller andas tugnt som hon sager for att vara snall. 3. Hon stanger alltid toalettlocket efter mig eftersom jag glommer det och det enligt henne kan komma upp odlor & ormar i det. 4. Hon ar den enda i varlden som an sa lange tar min ORMFOBI pa dodsligt allvar. 5. Hon bangar aldrig pa en redbull-vodka. 6. Hon alskar soldansen lika mycket som jag. 7. Hon tycker det ar bra att jag ber till Gud om fint vader. 8. Hon larde sig laten "alla vill ha en bastis" efter att jag sjungt den for henne 1 gang. 9. Hon blir inte arg pa mig for att jag kan somna nar, var och hur som helst och att jag alltid somnar fore henne. 10. Hon tanker som jag, hon e min B2 och jag henne B1. (Bananer i pjamas) En rolig sak till, jag hoppas att ni ALLA som kanner mig o Anna kommer pa ANNAS brollop for da kommer ingen mindre an jag sjalv att upptrada live och framfora Hurricane Gilbert till Anna & Austin Redcliffs ara :D (mest anna's) Nu har jag gjort en karleksforklaring, nej jag e inte kar i Anna, jag e kar i Krille, men detta ar en karleksforklaring for min vapendragare och van. Om ni undrar hur jag har det sa regnar det pa Koh Tao men imorgon kommer solen. (Jag har bade bett till gud och dansat soldans.) puss /MYGGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0