we share the same soul, 21.47

Jag har bloggtorka, bara sa ni vet, darav dalig uppdatering. Hej pa er i allafall! Idag har vi varit i Thailand i 2 veckor och pa Koh Tao i 1 vecka.. Dagarna ar sig ganska lika har faktiskt, inte gor det oss natt for vi har det riktigt skont. Brukar vakna (sjalvmant;)) vid halv 10, om det regnar (som det gjort som fan) sa ligger vi o laser tills det slutar, sen kubbar vi ner till stranden och pressar nar solen tittar fram. Vid 1 ater vi lunch pa varat stammisstalle (ja, vi ater pa samma varje dag) o sen solar vi igen, om det inte regnar, annars sa lagger vi oss o glor pa film i restaurangen. Vid 4 (ca) sa gar vi upp och duschar, chillar lite innan vi gar och ater middag (thai el. bbq + bananasplit el. nutella-banan-pannkaka) o tittar pa utomhus bio. Dagarna kan ocksa innehalla massage, o det e oftast inte helt fel forutom idag, berattar mer sen. Sa nu undrar ni, i allafall vi, VART E FESTEN? Jo mina vanner, den ar inte med mig och Anna nu. Vi har timeout for vi pallar inte mer, Anna gar for tillfallet under Anna CHILLA Kalas-Claesson och jag bara chillar med. Trodde vi i allafall, tills i torsdags......... I torsdags sa foljde dagen sasom jag forklara ovan fortutom att middagen blev pa ett annat stalle. Nar vi sedan skulle ga mot stammis stallet sa gick vi forbi Lotus Bar. Just da sa spelade en kille massa bra latar dar, sa med mina hundogon sa sag jag pa Anna och undrade om vi inte bara kunde ta EN OL pa det stallet. Efter en massa seriost snack (ja vi kan va seriosa) om vad vi skulle gora pa varandra brollop, (HAHA, VI KOMMER AGA) sa hade vi ocksa fatt i oss manga fler ol an 1. Detta utnyttjade servitoren som tusan och forklarde att dom precis borjat med 2 for 1 bucket.. Sa hur tror ni kvallen slutade? Efter 2 vodka-rebull buckets var sa var vi i vart esse, mer an sa sager jag inte. Torsdag den 10 mars ar en kvall att minnas, eller var det den vi skulle glomma? Naja, sa en kvall har vi festat, annars sa chillar vi som sagt bara. I lordags nar sa tittade antligen solen fram pa riktigt, och sol har det varit sen dess. Sa vi har pressat, badad, pressat, badat :D Vi har ocksa bestamt att vi inte ska festa forens vi aker till Malaysia nasta vecka, det ni ;) Annars sa mar vi for jakla bra bada tva. Forutom att jag har varit med om min mardroms massage idag. Min thailandska dam (OH, JATTE, jamnfort med alla mini thaikvinnor) har totalt krossat och punkterad min stackars arma kropp idag.. Visste fan inte att man kunde boja min kropp sasom hon gjorde nyss (ni vet vilket javla (ursakta svordomen) kylskap jag ar nar det kommer till vighet).. Far nog be till Gud ikvall om jag ska kunna ga imorgon. Nu ska jag kila, hors snart mina vanner :) /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0